Hakker.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Liesbeth gaat samen met haar man Marijn en hun twee dochtertjes (Rosemijn 7 jaar en Florissa 4,5 jaar) op vakantie naar Australie !!!

Dit is dus dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe ons bevinden! Meer informatie over ons en de reisvind je in het profiel.

We zien je graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je meereist!

Groetjes,

Liesbeth

Quirine & Josephine

Wat een heerlijk vooruitzicht! Veel succes met de laatste dingen regelen en we zullen jullie zeker gaan volgen.
Roos: Josephine wil nu dat wij thuis ook Engels met haar gaan praten zodat jullie Engels straks even goed is. Wel goed je rekentuintje bijhouden, hoor :-).
Groetjes, Quirine & Josephine

Josefien en de rest

Hoi Liesbeth en Marijn,

Heel veel plezier de komende drie maanden. Ik hoop dat het een ervaring wordt om nooit te vergeten.

Als Australië iets dichterbij lag, kwam ik even langs voor een bezoek... Helaas gaat het me zo niet lukken, daarom volg ik deze weblog wel. Graag veel foto's en verhalen.

Heel veel groetjes en ik mis jullie nu al.

Famke en familie

Lieve Roos en familie, wat spannend allemaal ! Dinsdag al naar Australie ! We gaan jullie wel missen hoor. Famke gaat proberen met je te Skypen, Roos. Laat die foto's met kangaroos maar komen ! Een hele goede reis allemaal ! Liefs, Iris, Jelle, Famke en Abeltje

Jan-Paul

Whoehaa eindelijk is 't dan zover.....
Ben wel een beetje jaloers, ik wil ook naar de
ozzie zon toe....
Heel veel plezier!!!

Liesbeth

Wauw we zijn in Australie (Cairns) en het is hier super! Het is wel erg warm (boven de 30 graden) en het is hier ook erg vochtig (80%). Maar we staan nu op een supermooie camping met onze grote Britz camper. Het staat hier vol met grote palmen. Rosemijn heeft ze nog nooit in levende lijve gezien! Verder zijn er hier twee zwembaden, drie speeltuinen en een grote luchttrampoline. De kindjes slapen maar tot 6 uur 's ochtends maar dan is het nog net te doen qua temperatuur. Gisteren heeft Rosemijn hier leren snorkelen dus we gaan zo de stad in om voor haar een mooie snorkel te kopen.

Bye bye

Anthony& Dineke

Hallo Liesbeth,

We zijn jaloers! Hier ook vochtig, maar koud. Helaas geen palmen, maar al wel een kerstboom:)

Groet,
Dineke & Anthony

Jelle en Famke

Hoi, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik heb inmiddels Skype geinstalleerd, wat is jullie skype naam ? Mailen jullie ook nog ? In dat geval kun je de naam ook mailen. Groet, Jelle. En groetjes voor Roos van Famke !

Stra

He Hakkers - como estan? Fijne kerstdagen
wij zitten nu aan de Caribische kust
gr A & Stra
ps wel een beetje gebruik maken van die dongel he..

Marijn

Schmie: gefeliciteerd!!!

Skype: liesbethvanleuven

Australische mobiele nummers:
Lies +61 459 47 49 47
Marijn +61 459 355 866
(Marijn nederlands nr: 06 5515 7326)

Groetjes!!

schmie

Dank, je bent de eerste:-) euh tweede. Al even gevierd om 12 uur met prosecco en heerlijke aardbijentaart.

Bert Hakker

Heb je weer gevonden, was je adres kwijt.
leuke trip,ga lekker door.
In Cyprus regen an onweer maar lekker warm,
goed voor de honden.
groeten

Daniel uit Brazilië

Hello my Friends! You must be having lots of fun in Australia! Well, I wish you guys a wonderful trip! I'll be following your adventures! Liefs

Cristina Nicolau

Hi sweet family!!! ;-)
It was a pleasure meeting you in our sailing trip on the Soulway Lass. Liesbeth, I love your blog! As soon as we can we'll send you the pics, could you send me your email address?. Here you have my email: cnicolauv@gmail.com. Big kiss for the four of you!!!

Jan and Ann Koke

Good for you guys, enjoy, enjoy. Merry Christmas
and Best Wishes for 2011.

Ineke en Jelle Kok

Hebben jullie een ouderwetse email gestuurd, maar jullie natte notebook heeft er misschien nog een probleem mee. We missen jullie met deze dagen, gelukkig hebben we er een derde kleindochter bij. We zijn tweede kerstdag bij Jelle, Ilonka, Boris, Bas en Anne Benthe. Merry Christmas en veel liefs. Ineke en Jelle.

josephine

koel die kangeroes