Hakker.reismee.nl

Berichtje van Florissa en van Rosemijn

  • Ik heb vanmorgen naast onze camper een koala-beer gezien. Hij lag heel schattig op zijn rug te slapen op een tak. Gisteren zijn we naar het strand geweest. Rosemijn en ik hebben daar mooie stenen verzameld. We hebben ook armbandjes gekregen die kapot gingen. Gelukkig vonden we vanmorgen de twee meisjes die de armbanden gemaakt hadden op onze camping. Zij wilden de armbandjes nog voor ons maken. Gelukkig net op tijd gevonden want ze waren de tent aan het inpakken…

    Groetjes, Florissa
  • We zitten hier in de hitte en het wordt vandaag een hele warme dag. We gaan vandaag een grote surfboard huren, en daar kunnen we dan met zijn allen op spelen. En we zitten nu op een camping met een heel leuk riviertje waar stenen in liggen zodat we naar de overkant kunnen lopen. Er is hier een hele grote speeltuin, waar ik gisteren met mijn nieuwe vriendin Charlie heb gespeeld.

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx rosemijn

Reacties

Reacties

Livia Hamaker

Hoi Florissa,

Het is hier heel koud, het vriest. De foto's zien er leuk uit en het is gek dat jij lekker aan het zwemmen bent en ik in mijn muts en handschoenen rond loop. Op school zijn er weer nieuwe kinderen, Abe, Janne en Cloe. Spring je ook achter de kangaroes aan? Mis je school of is het veel leuker op het strand en bij de zee? Op school doen we heel veel taakjes en we maken nu een seizoensklok. Die is heel mooi en laat zien of het winter of zomer is. Bij jou staat de klok op zomer en bij mij op winter raar he?
Nora is nu ook op school in de klas bij Anna en Sevda. Dan kunnen we spelen op het plein in de pauze.

Het duurt nog even voor je terug bent, maar tot gauw dan kunnen we weer spelen en nog heel veel plezier en doe de kangaroe maar de groeten van mij en Nora.

Doei!

Van Noah uit Amsterdam

Dag Rosemijn,

Zijn Koala beren lief? Kan je op 19 April weer terug zijn, want dan ben ik jarig. Ik hoop dat je het leuk hebt.

Groetjes van Noah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!