Hakker.reismee.nl

Wet and Wild

Terwijl we op 26 december jl. naar de Gold Coast reden, regende het de hele dag. Op de camping Treasure Island aangekomen hoorden we dat het plaatsje waar we eerst zouden staan, te verregend was. We kregen een ander plaatsje waar we ook in de plensregen onze camper parkeerden. We besloten een hapje te eten in het campingrestaurant en in familieberaad na te denken over wat we morgen konden doen. We besloten naar het pretpark Wet and Wild te gaan. Als we dan de hele dag van de waterglijbanen afgingen zouden we toch al nat zijn, en dan maakte wat regendruppels niets meer uit.

Op 27 december 2010 namen we de bus naar het pretpark. Het was superindrukwekkend. Zoveel glijbanen en zo groot. Dit bestaat niet in Europa! Als eerste gingen we een hoge toren op, waarna we met zijn vieren in een grote band een hoge glijbaan afgleden. Gelukkig is Florissa 1,10 m. want de minimumlengte is 1 meter. Daarna is Marijn met Rosemijn van een hele hoge glijbaan geweest. Florissa was helaas nog te klein maar eigenlijk durfde ze ook niet zo goed. Na het lunchen hebben de meiden nog heerlijk in een groot zwembad met allerlei glijbanen gespeeld. Daarna wilden we met z'n allen van een hele hoge glijbaan. Toen we bovenaan stonden met nog zo'n 30 wachtenden voor ons werd er opeens omgeroepen dat de glijbaan dicht ging. Iedereen liep verbaasd in de stortbui naar beneden. Daar aangekomen bleek zelfs dat alle glijbanen dicht gingen! Het hele pretpark ging dicht! Dat was bizar. Na een grote file voor de kluisjes konden we buiten eindelijk een plekje in de bus regelen. Wat een drukte zeg. Alle mensen, auto's en bussen gingen tegelijk weg...Samen besloten we dat dit een superavontuur was. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Een water-pretpark wat door de regen moet sluiten!!

's Avonds tijdens het eten zagen we op televisiebeelden dat de hele oostkust van Australie aan het overstromen is. Bizar om dit mee te maken. Gelukkig hoorden we niet van ernstige ongelukken, maar een vreemd gevoel geeft dit wel. We hoorden dat het al zo'n 50 jaar niet zo gergend heeft. Dat hebben wij nu net weer ;-)

Een verregend gezinnetje, groetjes, Liesbeth

Bert

Jullie zaten in de tyfoon die daar rond draaide.

marcel

Ha Buurtjes,

Heerlijk om jullie ervaringen hier te lezen. Ok jullie hebben een beetje regen maar wij glibberen van deur tot deur. De camper ziet er top uit zeg! Kan toch gerust stellen dat jullie 2011 begin bijzonder voortvarend en initiatiefvol is! Dat hoef ik jullie dus niet meer toe te wensen! Een heel fijne voortzetting dan! Enjoy!!

Marcel & Familie Darwinplantsoen

josephine

gelukig nieuwjaar .we zijn vandaag truggekomen .ik heb voor de eerste keer in mijn leven neushoorns gezien (het waaren wite)ik heb ook een luipaard gezien josephine

bizar verhaal!

josephine

holo kon jo kopentol nog josephine

Rosemijn aan Josefine

holo ho got hot mot jo?
kool dot jo oon nooshoorn hop gozon...

lofs, rosomoon

Josephine

ok mos jo hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool org grotjos fon

sophie zanelli

hallo rosemijn,

Gelukkig nieuwjaar!

Heb je het leuk of hebben jullie nog steeds veel regen?

Groetjes,

Sophie

Mikki

Roos ik mis je.
Zonder jou is het minder leuk.
Xxx mikki !

josephine en famke

hooi roos we misen je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg en jij ons ook liefs fien en fam smali haha

josephine en famke

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kusen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

josephine en famke

we schaken de heeeeeeeeeeele tijd