Hakker.reismee.nl

Even tussendoor..

Alvast een heel fijn kerstfeest en gelukkig 2011 voor iedereen!!!!

We hebben heerlijk 3 dagen gezeild tussen de Whitsunday Islands. Naast relaxen hebben we heerlijk gedoken en gezwommen naast de boot. Rosemijn kreeg niet genoeg van het heerlijk met een lang touw van de boot afspringen, en Marijn is lekker een keer gaan duiken. De kokkin zorgde voor heerlijk eten en vers fruit. Smikkelen dus!

Echter, toen we dinsdag terug waren van het zeilen bleek de camper op 1 plekje gelekt te hebben... daar waar de laptop 'veilig' opgeborgen was... stress!!! Het lijkt er op dat 'ie het nu na een paar dagen weer doet.... maar daarom nu maar even dit hele korte berichtje. Meer volgt snel (hopen we ;-)

Vandaag hebben we een dagtocht naar Fraser Island gemaakt. We werden al om 7.00 uur opgehaald en vervolgens naar de boot gebracht die ons binnen een half uurtje naar Fraser bracht. Fraser is 123 km lang en 22 km breed en het is het grootste zandeiland van de wereld. Op het eiland kregen we een tour met een 4WD Bus. Wordt vervolgd...

Reacties

Reacties

Jan-Paul

Jullie ook hele leuke dagen, miss ben ik nog net op tijd gezien het tijdsverschil.....
De kleine dames hebben toch wel even voorin naast de chaff zitten hobbelen in de 4wd bus?
En natuurlijk lekker in Lake McKenzie gezwommen....

sanne

Lieve allemaal,
ik zit nu te typen vanuit afrika.
ik wens jullie verder ook nog een hele fijne vakantie.
(fien is er even niet) maar als ze terug is zal ik zeggen dat ze ook even kan typen
Groetjes van sanne en co.

fien

hoi roos hoe gaat het? Met mij gaat het goed! trouwens leuke foto's!
Hebben jullie het gezellig? Ik hoop van wel !!
groetjes Fien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!